Condiţii contractuale generale
Definirea variantelor de achiziție, plată și expediere
Interdicții, daune, utilizări, licențiere
Politica de retur și anulare, dreptul de retragere
Politica de rezolvare a reclamațiilor utilizatorilor finali
Forţa majoră. Răspunderea contractuală în caz de forţă majoră
Confidențialitate, valabilitate contractuală
Politica de prelucrare a datelor personale, GDPR
Protecţia datelor cu caracter personal
Condiţii contractuale generale:
Utilizarea oricărui serviciu de consultanță IT și software orientat spre client, cursuri, training software și soft educațional, teste computerizate, sau a oricărui produs educațional sau serviciu comercializat și promovat în pagina https://www.softedu-magazin.ro/ conform documentatiei complementare din pagina https://www.softedu.eu, numit în continuare “Produs”, se poate face numai cu respectarea termenilor şi condiţiilor de mai jos, acceptate implicit în momentul lansării comenzii, aşa cum este limpede specificat aici și în secțiunea de comandă. Comanda nu este posibilă fără acordul dvs. cu aceste condiții, acord exprimat odată cu bifarea căsuței de acord cu termeni și condiții din momentul plasării comenzii ferme.
Producătorul acestor materiale educaționale PFA Tipa Marius – George va fi numit în continuare Producător. Cumpărătorul Produselor va fi numit în continuare Beneficiar.
Licența individuală: Beneficiarul achiziționează produsul educațional pentru propria instruire sau pentru instruirea elevilor / studenților de la clasele la care predă în anul școlar curent sau la clasele la care predă în următorii ani, prin urmare a dobândit dreptul de utilizare al acestor produse, numai în condițiile definite în prezenta secțiune. Dreptul de proprietate intelecutală asupra produselor aparține producătorului.
Licenţa multiplă se aplică la nivel de instituţie, cu număr nelimitat de utilizatori, dar care aparțin aceleiași institutii care a contractat produsul. Ambele licențe sunt nelimitate în timp. Licența multiplă se aplică la nivel de instituție, cu număr nelimitat de utilizatori, dar care aparțin aceleiași instituții care a contractat produsul. Ambele licențe sunt nelimitate în timp. Achizițiile în regim de licență multiplă se fac din pagina de prezentare Soft EDU, secțiunea Comandă.
Licența individuală se facturează pe numelele persoanei fizice, licența multiplă se facturează pe numele instituției. Nu se pot factura licențe individuale pentru întreaga instituție. Plata se face de pe contul / numele persoanei fizice pentru licența individuală, respectiv de pe datele / contul instituției pentru licența multiplă.
Acest magazin vinde produse educaționale numai în sistem de licență individuală. Pentru Licenţa multiplă sau achiziții din partea unor instituții inclusiv prin SEAP – SICAP, vizitați pagina de prezentare Soft EDU, secțiunea Comandă.
Cadre didactice, prin programul Prima de carieră didactică: Licenţa de utilizare este individuală.
Redistribuire: Indiferent de tipul licenței de utilizare, produsele se adresează strict beneficiarului final, în regim de end-user. Este interzisă redistribuirea sub orice formă a produselor, fără a avea un acord – contract scris – derogare din partea producătorului, derogare scrisă care se poate referi numai la regimul de licență multiplă! În cazul licenței individuale este interzisă orice revânzare – redistribuire!
Expedierea produselor se face după primirea comenzii din acest magazin, (contractul completat semnat și ștampilat fiind înlocuit în cazul vânzării online cu simpla bifare a acordului cu Termeni și Condiții, și a confirmării plății de către operatorul de plăți, în acest caz Banca Transilvania prin iPay. Acceptarea termenilor și condițiilor stipulate de acest contract la distanță este ceritifcat prin bifarea câmpului de Acord cu Termeni și Condiții, procedură fără de care comanda nu este posibilă.
Prezentul document are valoare juridică de contract, fiind încheiat la distanță, exclusiv prin utilizarea de mijloace de comunicare la distanță, fără prezența fizică simultană a părților și fără a fi necesară semnătura părților (olografă sau electronică). Părțile convin asupra faptului că semnătura de acord pe suport fizic nu reprezintă în niciun caz o condiție de validitate a Contractului.
Prin bifarea de către Beneficiar a căsuței de acord cu prezentul document, contractul se consideră încheiat între părți.
Din punct de vedere tehnic, pagina web a magazinului nu permite lansarea comenzii fără exprimarea aceastui acord, ceea ce înseamnă că odata cu primirea comenzii de către Producător, acordul cu Termenii și Condițiile stipulate în prezentul document este prezumat ca acord contractual din partea Beneficiarului, iar contractul se consideră încheiat între părți.
Pentru achiziții în regim de licență multiplă pentru persoane juridice de la www.softedu.eu, contractul trebuie confirmat prin completarea, scanarea și expedierea sa ca atașare la e-mail.
Clauze Contractuale
Definirea variantelor de achiziție. Plată și expediere
Licenţa individuală presupune utilizarea produsului strict pentru instruirea și pregătirea profesională proprie și exclusiv pentru propriul beneficiu.
Acest magazin este destinat numai achizițiilor în regim de Licenţa individuală pentru persoane fizice.
Licenţa individuală, mențiune pentru cadre didactice care achiziționează produsele prin programul „Prima de carieră didactică” cu card Pluxee: presupune utilizarea produsului numai la clasele la care predă și pentru pregătirea profesională proprie, în propriu beneficiu. Este interzisă oferirea – trimiterea conținutului Produsului sau fragmente ale Produsului către elevi / studenți, aceștia putând doar viziona materialele educaționale, fără ca acestea să se găsească în posesia elevilor/studenților. Materialele educaționale sau orice fragment al Produsului vor fi prezentate elevilor / studenților într-o asemenea manieră încât aceștia să nu poată descărca / copia / multiplica Produsul sau fragmente ale Produsului.
Exemplu de bună practică, fără a ne limita la acesta: elevilor / studenților li se poate prezenta Produsul sau fragmente ale acestuia pe un video proiector, laptop, desktop, TV sau orice formă de afișare care exclude intervenția privitorului, Google Classroom, orice platformă care afișează conținut dar nu permite intervenția asupra acestui conținut ori copierea acestuia.
Exemplu de practică interzisă, fără a ne limita la aceasta: expedierea Produsului sau a oricărui fragment al Produsului ca atașare la e-mail, oferirea Produsului sau a oricărui fragment al Produsului pe/prin orice suport electronic, spre exemplu și fără a ne limita la: DVD, CD, USB Stick, Cloud, Filesharing, e-mail, FTP, înregistrări complete sau parțiale ale conținutului Produsului sau ale unor fragmente ale Produsului.
Condiţii generale: Comandarea şi utilizarea Produsului prezentat și comercializat în acest magazin sau a uneia ori mai multor componente ori fragmente inclusiv capturi de ecran, presupun implicit că sunteţi de acord cu termenii acestei licenţe de utilizare care este afişată la loc vizibil pe pagina web si acceptată anterior recepției, odată cu lansarea comenzii. Beneficiarul a înţeles că acordul său privind condiţiile de licenţiere/utilizare are valoare juridică, iar faptul că poate fi exprimat prin mijloace electronice inclusiv bifarea obligatorie a opțiunii de acord din formularul de comandă, nu îi alterează această calitate. Comanda nu este posibilă fără bifarea câmpului de acord din formularul de comandă.
Drept de proprietate intelectuală: Produsele constituie marcă înregistrată şi se află sub protecţia legilor drepturilor de autor: LEGEA nr.8 din 14 martie 1996 actualizată, Ordonanţa nr.25 din 2006, Ordonanţa de urgenţă nr.123 din 2005. Produsele fac excepţie de la OG 25/2006 actualizata prin Legea 364/2006 prin art. 30 alin (1) lit h şi alin. (2), art.31 alin.1 lit.h, alin.2, si OUG 34/2014.
Dreptul de utilizare (ceea ce numim Licenţa de utilizare) a materialelor educaţionale comandate de la https://www.softedu-magazin.ro este în regim de end – user / utilizator final şi se adresează exclusiv acestei categorii de utilizatori. Este interzisă redistribuirea produselor în regimde licență multiplă, fără un acord scris din partea noastră. Produsele achiziționate în regim de licență individuală nu pot fi redistribuite sub nici o formă.
Destinaţie: Comandarea și utilizarea Produselor se face strict conform tipului de licență achiziționat – individuală.
Plată și expediere: plata se face online, cu unul din cardurile Visa, Maestro, Star BT sau Pluxee Prima de carieră didactică, Pluxee Cultură, Pluxee Cadou. Procesarea plății durează de regulă câteva minute pentru cardurile Visa, 2-4 ore pentru cardurile Maestro și 4-6 ore pentru cardurile Pluxee. Îndată ce plata este confirmată, vă expediem instrucțiuni și linkul către produse, pe adresa de mail pe care ați furnizat-o la lansarea comenzii. Acest lucru se face manual, de regulă în 1-4 ore în zilele lucrătoare.
Este datoria beneficiarului să își verifice folderul Spam. Nu ne asumăm nici o răspundere pentru situațiile în care ați completat o adresă de mail fictivă, pentru că în acest caz nu avem unde să expediem produsele.
Card PLUXEE – Sodexo
Magazinul acceptă cardurile Pluxee pentru: Pluxee Prima de carieră didactică, Pluxee Cadou, Pluxee Cultură, atât pentru personalul didactic cât și pentru cel didactic auxiliar și adminsitrativ din învățământul de stat.
În conformitate cu Ordonanța de Urgență Nr. 58/2023 modificată și completată prin Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 87/2023 și cu respectarea condițiilor din CONTRACTUL CADRU DE SERVICII DE AFILIERE nr. 100713332 din data 25.11.2024, putem accepta tichetele sociale Pluxee – Sodexo pe suport electronic pentru Prima de carieră didactică, Pluxee Cultură, Pluxee Cadou pentru personalul didactic și didactic auxiliar din învățământul de stat, precum și tichete sociale pe suport electronic pentru primele de carieră profesională pentru personalul administrativ din învățământul de stat.
Completarea datelor personale în vederea prelucrării și expedierii comenzii: Beneficiarul se obligă să furnizeze corect și complet datele necesare facturării și expedierii comenzii, să verifice corectitudinea datelor din formularul de contact și să se asigure că datele introduse în vederea comandării unui produs coincid cu datele reale ale cardului bancar cu care se face plata, cu numele întreg așa cum este acesta trecut în actul de identitate și cu adresa actuală de domiciliu.
În cazul în care datele oferite sunt incomplete sau eronate, beneficiarul își asumă răspunderea pentru eventualele consecințe juridice inclusiv fiscale ce decurg din oferirea datelor personale în mod eronat, cu sau fără intenție.
Interdicții, daune, utilizări, licențiere
Interdicţii: Este interzisă revânzarea, redifuzarea, închirierea, oferirea spre împrumut sau spre documentare a acestor materiale sau a unor copii ale acestor materiale, ale unor fragmente, print-screenuri, imagini, capturi, înregistrări ale acestora, a fișierelor de exerciții sau a fragmentelor acestor fișiere inclusiv capturi de ecran, sub orice formă, unor terţe persoane / instituţii, fie și pentru documentare sau orice alt scop. Neglijența în protejarea dreptului de autor nu înlătură răspunderea beneficiarului.
Daune: Beneficiarul a înţeles că este responsabil şi i se pot imputa daune provocate prin revânzarea, redistribuirea sub orice formă, chiar gratuită ori prin neglijentă a acestor materiale ori fragmente ale acestora, ori prin oferirea materialelor educaţionale ori fragmente ale acestora inclusiv fișierele de exerciții spre documentare sau împrumut celor care nu au dreptul legal de utilizare asupra acestor materiale.
ATENȚIE! Toate imaginile și informațiile din această pagină web sau pagina www.softedu.eu sunt protejate prin Legea dreptului de autor și nu pot fi copiate fără acordul nostru. Referirea la acestea prin link direct funcțional nu necesită acordul nostru. Vizualizarea clipurilor video în canalul youtube este liberă, dar este interzisă descărcarea acestora.
Durata Licenţierii: Beneficiarul “Produsului sau Pachetului Educaţional” îl poate utiliza pe orice durată, licenţa nefiind limitată în timp. Pierderea produselor nu limitează licența / dreptul de utilizare.
Utilizări: Beneficiarul poate include produsele (Lecţiile Video sau animaţiile, exercițiile, imaginile sau fragmente ale animațiilor, etc) în orice prezentare doreşte, poate insera materialele video în altă formă decât cea originală, spre exemplu prin scoaterea unei lecţii / animaţii din context, pentru utilizare în cadrul unei conferințe, unor cursuri, etc, sub rezerva menţionării autorului produsului sub forma inserării unui link către pagina web (fie în Biblografie, fie acolo unde imaginea / secvența / fragmentul este prezentat), sub rezerva nealterării siglei şi numelui producătorului şi atât timp cât beneficiarul nu percepe o taxă directă sau indirectă ori un alt avantaj personal administrativ financiar sau profesional, direct sau indirect, de orice natură, în legătură cu produsele educaționale.
Acord scris: în situații speciale sau atipice care nu sunt clare beneficiarului, acesta poate solicita în scris (e-mail) producătorului acordul pentru o anumită derogare de la termeni și condiții sau clarificări suplimentare.
Condiţii software: Producătorul presupune că sistemele calcul ale beneficiarului sunt corect configurate, perfect funcționale, aduse la zi, nevirusate, în caz contrar el neputând fi învinovăţit de erori ale unor sisteme de calcul care nu îi aparţin şi la a căror configurare nu a participat.
Conformitate în sensul OUG 141/2021: produsele noastre sunt compatibile în sensul în care capacitatea conținutului digital sau a serviciului digital de a funcționa cu componente hardware sau software care sunt utilizate în mod normal pentru conținutul digital sau serviciile digitale de același tip, fără a fi necesară conversia conținutului digital sau a serviciului digital.
Versiuni ale programelor cu care s-a lucrat în cursuri: în fiecare secțiune a fiecărui produs este specificat programul și versiunea cu care s-a lucrat atât în curs, cât și la exerciții și proiectele de studiu. Un articol general asupra acestui subiect puteți citi într-o nouă pagină, aici.
Suport tehnic: La adresa: http://www.softedu.eu/suport_tehnic.html există o secţiune de suport tehnic, help / ajutor, precum și o secțiune cu FAQ – cel mai des întâlnite întrebări. Dacă nici aşa nu aţi rezolvat problema apărută, adresaţi-vă producătorului, dar numai după ce aţi parcurs etapele amintite mai sus.
Căi de expediere a produselor: nu este necesar să așteptăm până suma plătită este virată efectiv în contul producătorului, în momentul în care procesatorul de plăți confirmă depozitul bancar, produsele se expediază prin internet – file sharing. Veți primi un e-mail cu instrucțiuni detaliate și unul sau mai multe linkuri de download valabile 5 zile, producătorul presupune că aveți abilitatea de a descărca fișiere și a extrage o arhivă parolată. Dacă întâmpinați probleme, vă rugăm consultați secțiunea File Sharing din blog.
Dacă aveți de făcut mențiuni în rubrica de observații din pagina de comandă, vă rugăm să nu solicitați chestiuni pe care secțiunea termeni și condiții le interzice, să nu faceți solicitări de expediere sau plată pe alte căi decât cele menționate aici.
Promoții, discounturi: există reduceri importante de preț la achiziția simultană a mai multor cursuri, acestea fiind grupate în categorii de pachete de cursuri și afișate în această pagină, aici. Totuși, pot exista promoții externe acestei pagini, cum ar fi promoții ale partenerilor sau procesatorilor de plăți, situație în care este sarcina cumpărătorului să identifice promoția externă și facă apel la aceasta.
Există și promoții temporare afișate pe siteurile partenerilor, cum ar fi Sodexo. Pentru a beneficia de ele, trebuie să le revendicați! Cum? Printr-un mesaj trimis din secțiunea Contact. Reducerile nu se cumulează! Odată depășit termenul promoției, ea nu mai poate fi revendicată.
Politica de retur și anulare
Documentare: Beneficiarul se va documenta din pagina web asupra titlurilor şi conţinuturilor produselor, comandând în deplină cunoştinţă de cauză. Documentarea insuficientă nu îndreptățește plângeri ulterioare. Pagina web a acestui magazin online vă pune la dispoziţie în acest sens, într-un mod explicit şi cuprinzător, informaţii vaste referitoare la structura materialelor, titlurile acestora, cuprins, precum şi mostre video din lecții, imagini ale exercițiilor și proiectelor folosite, informații care vă pot ajuta să vă faceţi o idee clară asupra ceea ce veţi achiziţiona. Suplimentar, fiecare produs are o trimitere la pagina de prezentare, în care găsiți descrieri exhaustive ale respectivului produs.
Dacă beneficiarul consideră că nu este complet edificat, poate solicita detalii suplimentare. Oferirea acestora este la latitudinea producătorului, în funcţie de natura şi volumul detaliilor solicitate.
Publicarea sau distribuirea imaginilor şi mostrelor video din lecţiile video ori din secţiunile de prezentare a cursurilor este restricţionată, acestea fiind destinate evaluării oportunităţii achiziţiei repsectivului curs. Imaginile exerciţiilor, mostrelor din lecţii, capturi sau fragmente ale proiectelor folosite în cursuri sunt supuse aceloraşi condiţii de licenţă.
Imaginile asociate produselor sunt chiar cele folosite în cursuri. Le găsiţi în exerciţiile şi proiectele asociate lecţiilor video. Excepție: câteva din acestea reprezintă doar o sugestie a ceea ce puteţi realiza folosind un anumit program, este cazul cursurilor Arnold şi pachetul în care acesta este inclus: galeria de imagini evidenţiază gama de modele 3D, lumini, materiale şi texturi de care puteţi beneficia studiind cursul de randare Arnold ori pachetul în care acesta este înglobat.
Returnare: Datorită specificului produsului, a cărui valoare este dată exclusiv de informaţia conţinută la care beneficiarul are acces imediat si complet după expediere/recepție/desigiliare/descărcare electronică, odată receptionat/expediat produsul, beneficiarul devine proprietar dreptului de folosință al produsului, fără posibilitatea de returnare sau anulare a comenzii, conform OUG 34/2014 Art. 16 Litera a, i, m.
Dreptul de retragere: Conform OUG 141/2021 și OUG 34/2014 Art. 9, 16 lit. i, m: după realizarea plății are loc expedierea comenzii, asupra căreia nu avem control în sensul în care putem constata dacă clientul a descărcat sau nu materialele trimise prin link de file sharing, astfel încât conținutul digital v-a fost pus la dispoziție cu consimțământul dvs. explicit prealabil, prin care ați înțeles și acceptat faptul că din acel moment pierdeți dreptul de retragere. La cerere, produsele sepot re-expedia.
Anulare: deoarece operatorii de plăți inclusiv pentru programul Prima de carieră didactică comisonează orice tranzacție chiar dacă suma aferentă acelei tranzacții a fost returnată, returnarea nu mai este posibilă odată ce plata cu card este definitivată.
Noutăţi: La anumite produse pot să apară noutăți, updateuri, cele mai multe fiind gratuite. Este sarcina beneficiarului de a urmări pagina web și https://www.softedu-magazin.ro și https://www.softedu.eu şi a solicita aceste updateuri atunci când crede că este îndreptăţit să le solicite, acolo unde acestea sunt gratuite, dacă ele nu au fost deja expediate gratuit prin e-mail, la fel ca şi eventualele reduceri ori comisioane. În canalul youtube apar periodic noutăți, unele din update-uri sunt publicate doar acolo, abonați-vă la canal pentru a beneficia de acestea:
https://www.youtube.com/@MariusTipa?sub_confirmation=1
Garanție
Re-expedieri: Produsele achizitionate și pierdute pot fi înlocuite prin re-expedierea produselor pierdute, la cererea clientului, contra cost, în sensul re-expedierii unor noi linkuri de descărcare.
Deteriorări: În situația în care deparolarea fișierelor returnează erori permanente, produsele se pot retrimite la cerere, după ce vom încerca să rezolvăm împreună această problemă.
Conformitate tehnică: Producătorul a realizat produsele conform descrierii din pagina web a magazinului https://www.softedu-magazin.ro, folosind numai programe cu licență, pentru care își asumă răspunderea. Produsele sunt verificate antivirus, dezarhivarea cu parolă a fost verificată pentru fiecare produs. Cursurile, testele computerizate, exercițiile asociate acestora și softul educațional sunt înregistrate cu ISBN, nu sunt acreditate de Ministerul Muncii sau Ministerul Educației ori de o altă instituție a statului. Producătorul acestor materiale este certificat.
Certificare: la solicitarea clientului putem organiza o sesiune de examinare online, în urma căreia se poate elibera un certificat de absolvire. Actul este eliberat în calitate de persoana fizică autorizată cu obiect de activitate: activităţi de servicii suport pentru învăţământ, alte forme de învăţământ, formator de formatori și reprezintă document de absolvire propriu conform HOTĂRÂRII nr. 474 din 6 aprilie 2022 pentru modificarea și completarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanței Guvernului nr. 129/2000 privind formarea profesională a adulților, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 522/2003 – detalii în secțiunea Certificare.
Conformitate legală, eligibilitate pentru programul Prima de carieră didactică: Activitatea economică a producătorului este organizată legal, având ca obiect de activitate: activităţi de servicii suport pentru învăţământ, alte forme de învăţământ, activităţi de realizare a soft-ului la comandă (software orientat client), prelucrarea datelor, administrarea paginilor web şi activităţi conexe, activităţi de design specializat.
Producătorul deține atestat de formator de formatori inclusiv în domeniul IT, certificat ANC (CNFPA ), cod COR 241207, este inscris în Registrul National al furnizorilor de formare profesională a adultilor, exercitând în același timp profesia de cadru didactic în sistemul de învățământ.
Suntem afiliați Pluxee România SRL prin contract care atestă îndeplinirea condițiilor de eligibilitate pentru programul Prima de carieră didactică, Pluxee Cultură, Pluxee Cadou.
Competențe minime IT necesare utilizării produselor: Specificul cursurilor presupune abilitatea de a instala un player video, de a instala codecurile lipsă din propriul sistem de operare, de a rula / viziona filme în format Avi sau Mov – Quicktime, de a extrage o arhivă parolată, de a organiza și a face copii de siguranță pentru materiale cu structură complexă. Producătorul pleacă de la presupunerea că beneficiarul are aceste competențe minime IT. Acolo unde se cer competențe IT extinse, se precizează acest lucru în descrierea produsului, așa cum este cazul aplicațiilor vechi de tip Flash, unde aveți chiar un pachet de fișiere de test pe care îl puteți descărca și testa înainte de a lansa comanda. Minimele competențe IT necesare pentru a putea beneficia de toate caracteristicile produsului sunt menționate în secțiunea FAQ, competențe minime necesare.
Fișierele de exerciții: fișierele de exerciții specifice și indispensabile cursurilor, sub formă de imagini sau proiecte în orice format, sunt oferite EXCLUSIV în scop de autoinstruire și NU pot fi utlizate / publicate în orice alt scop. Aceste fișiere și lecțiile video, aplicațiile sunt proprietatea intelectuală a PFA Tipa Marius-George. Fișierele de exerciții se deschid cu programul dedicat acestora, având o versiune cel puțin egală cu versiunea cu care au fost create fișierele de exerciții. Spre exemplu, un proiect 3D Studio Max realizat cu versiunea 2022 a programului nu va putea fi deschis decât cu 3D Studio Max 2022 sau mai recente. În descrierea completă a cursurilor se menționează în fiecare secțiune versiunea cu care au fost realizate exercițiile și proiectele de studiu asociate lecțiilor.
Politica de rezolvare a reclamațiilor utilizatorilor finali
Cale de comunicare: Pentru orice reclamație vă rugăm folosiți adresa de e-mail din secțiunea Contact. Vom rezolva problema dvs. eficient, în cel mai scurt timp. Calea de comunicare agreată în rezolvarea și soluționarea litigiilor este e-mail, deoarece astfel putem păstra o evidență a celor discutate, dar în situații de urgență ne puteți apela pe What’s Up.
Asistență tehnică: Vă rugăm ca, înainte de a ne adresa o întrebare sau a ne semnala o problemă, să consultați secțiunea FAQ și Suport Tehnic. Ulterior, dacă nu ați descoperit rezolvarea problemei dvs., vom face acest lucru împreună, apelând în caz extrem la ajutorul de la distanță prin Team Viewer. Ținând cont de secțiunile Garanție și Politica de returnare și anulare din această pagină, plecând de la presupunerea că utilizatorul / clientul / beneficiarul este de bună credință, s-a documentat în prealabil și suficient asupra caracteristicilor produselor cu valoarea intelectuală intrinsecă ori a solicitat informații suplimentare acolo unde a considerat că nu este încă edificat complet asupra produsului, plecând de la presupunerea că sistemele de calcul ale beneficiarului sunt complet și corect configurate, considerând implicit că beneficiarul are minimele competențe IT pentru a descărca – organiza – utiliza aceste produse, după ce vom acorda asistență tehnică gratuită în timpul și volumul de muncă pe care ni-l permitem în acel moment, agreem soluționarea pe cale amiabilă a oricărei probleme indiferent de natura acesteia, dar fără încălcarea condițiilor contractuale cu care beneficiarul a fost de acord în momentul lansării comenzii.
Soluționarea amiabilă: Părțile acceptă în mod formal că orice contestaţie / divergență formulată de aceștia trebuie probată de partea reclamantă. Orice neînţelegere privind prezentul contract respectiv încălcarea sa, referitoare în special la validitatea, interpretarea, încălcare, executarea sau încetarea sa, se supune unei soluţionări amiabile conform dispoziţiilor procedurale aplicabile, în termen de 30 (treizeci) de zile calendaristice de la data constatării neînţelegerii. Dacă, indiferent de motiv, soluţionarea amiabilă nu este posibilă, oricare dintre părți este în drept să sesizeze instanţa judecătorească competentă din zona teritorial adminstrativă a producătorului.
În situația în care problema reclamată nu s-a rezolvat, beneficiarul are dreptul de a apela la proceduri judiciare de soluționare a reclamațiilor, de a se adresa instanței judecătorești competente aflate în zona adminstrativ teritorială în care producătorul are sediul. Litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești ale statului român. În același timp, agreem soluționarea alternativă amiabilă a litigiilor, care le permite consumatorilor și comercianților să soluționeze litigiile rapid și ieftin, fără a recurge la instanță.
Forţa majoră. Răspunderea contractuală în caz de forţă majoră
Neîndeplinirea sau îndeplinirea necorespunzătoare ori parțială a obligaţiilor asumate prin prezentul contract chiar și prin neglijență, angajează răspunderea contractuală a părții în cauză. Nici o parte nu va fi răspunzătoare şi nici nu va putea fi considerată ca a încălcat prezentul contract , în cazul în care aceasta se găseşte în imposibilitatea de a respecta vreuna din obligaţiile sale în caz de Forţă Majoră.
Va fi considerat caz de Forţă Majoră orice eveniment extern, invincibil şi inevitabil, independent de voinţa părţilor, cum ar fi, dar fără a se limita la: război, incendii, explozii, inundaţii, cutremur, revoluţie, defecte în funcţionarea schemelor / organizaţiilor de plată, procesatorilor de plăți sau modificări legale ori reglementări (impuse de autorităţile competente) care împiedică producătorul ori beneficiarul să îşi îndeplinească obligaţiile prevăzute în prezentul contract. Cu excepţia cazului modificărilor legale şi de reglementare mai sus-menţionate, partea afectată de Forţă Majoră va transmite celeilalte părți un certificat emis de Cameră de Comerţ şi Industrie a României atestând situaţia de Forţă Majoră, în termen de maximum 30 zile de la survenirea acesteia. Dacă, în caz de Forţă Majoră, părțile nu sunt în măsură să-şi execute obligaţiile contractuale, părțile se vor reuni la sediul producătorului într-un termen de 5 (cinci) zile de la intervenţia cazului pentru a adopta măsurile pe care le consideră necesare în vederea corectei îndepliniri a contractului sau pentru a decide de comun acord încetarea sa.
Confidențialitate, valabilitate contractuală
Termenul de utilizare a produselor achiziționate din acest magazin este nelimitat în timp, lucru care duce la obligația beneficiarului de a respecta condițiile contractuale privind utilizarea acestor produse educaționale, inclusiv clauzele privind confidențialitatea, pe aceeași durată de timp nelimitată.
Beneficiarului i se interzice sa comunice terților informații comerciale sau de orice natură cu privire la relatia beneficiarului cu producătorul, fără a deține acordul prealabil al producătorului în acest sens.
Beneficiarului i se interzice sa comunice terților informații tehnice de orice natură referitoare la produsele achiziționate, nu poate oferi produsele spre documentare nici măcar prin simpla vizionare a acestora sau a fragmentelor acestora.
În cazul in care beneficiarul aduce atingere în orice mod prezentei prevederi contractuale, producătorul este îndreptățit a solicita daune pentru prejudiciile care i-au fost provocate prin nerespectarea acestei obligatii. Prezentul contract a fost acceptat online de către ambele parti, acceptul beneficiarului având loc în mod neechivoc, prin bifarea căsuței de acord cu Termeni și Condiții, accept fără de care comanda nu poate avea loc. Faptul că acceptarea Termenilor și Condițiilor a avut loc online nu alterează valoarea juridică a sa. Acceptul producătorului asupra acestui contract este exprimat implicit și neechivoc prin simpla afișare a acestuia în pagina propriului magazin online.
Politica de prelucrare a datelor personale
GDPR
În conformitate cu legislația GDPR, aveți dreptul de a vă accesa datele, de a le corecta, de a solicita ștergerea, rectifica sau restricționa prelucrarea acestora. Aveți dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere în cazul în care datele dumneavoastră sunt prelucrate cu încălcarea cerințelor legale. De asemenea, aveți dreptul de a solicita portabilitatea datelor dumneavoastră cu caracter personal și de a vă retrage consimțământul. Nu vor putea fi eliminate datele personale care sunt obligatorii în redactarea documentelor fiscale aferente tranzacției.
Datele cu caracter personal vor fi prelucrate pentru perioada necesară pentru executarea comenzilor, serviciilor, activităților de marketing și a altor servicii efectuate pentru utilizator. Datele cu caracter personal vor fi șterse în următoarele cazuri: în cazul în care persoana vizată solicită ștergerea sau retrage consimțământul dat, respectiv atunci când datele stocate sunt neactuale sau inexacte.
Furnizarea de către dvs. a datelor cu caracter personal solicitate este voluntară și reprezintă o condiție pentru furnizarea de servicii prin intermediul site-ului web, date fără de care nu este posibilă lansarea și expedierea comenzii. Datele dumneavoastră cu caracter personal vor fi prelucrate numai pe baza consimțământului dumneavoastră.
Acord prelucrare date personale: prin bifarea căsuței de acord cu termenii și condițiile, utilizatorul declară că a luat cunoştinţă de prevederile din Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și declară în mod explicit că își dă acordul în vederea prelucrării datelor cu caracter personal în scop contractual și în vederea procesării și expedierii comenzii.
Datele dvs. personale sunt stocate doar în ceea ce privește e-mailul dacă vă exprimați explicit această opțiune, iar datele personale de identitate sunt păstrate doar în cadrul contractului de prestări servicii acolo unde acesta este exprimat în formă tipărită – scanată, și în conținutul documentelor fiscale în condițiile legii. Ne angajăm să nu divulgăm nimănui aceste date, cu excepția situațiilor de litigiu.
Dacă nu doriți să va anunțăm pe adresa de e-mail despre noi produse sau promoții, vă rugăm să specificați acest lucru în comanda dvs., în pagina de finalizare a comenzii, sub mențiunea „Informații suplimentare”, câmpul „Note de comandă – opțional”.
Protecţia datelor cu caracter personal
Regulamentul General privind Protecţia datelor cu caracter personal, (UE) 2016/679 – GDPR, a intrat în vigoare pe 25 iunie 2018.
Dorim să vă informăm că datele dumneavoastră de contact, mai precis adresa de e-mail, sunt în baza noastră de date, întrucât au fost obţinute în urma unei corespondente anterioare, sunteţi un client al firmei noastre sau aţi solicitat informaţii de pe site-ul nostru.
Datele personale, mai precis adresa de mail pe care ne-o încredinţaţi va fi folosită pentru a primi oferte cu promoţiile şi noile produse, dacă solicitați în mod special acest lucru.
Ne luăm angajamentul să vă păstrăm în siguranţă datele cu caracter personal şi vă vom trimite numai informaţiile de interes pentru dvs.
Toţi clienţii care solicită informaţii pe site, îşi dau implicit acordul de prelucrare a datelor personale, conform celor precizate în acest articol.
Cei care nu doresc să-şi dea acordul de prelucrare a datelor personale, sunt rugaţi să precizeze că nu doresc păstrarea e-mailului personal.
Contractul de prestări servicii menționează: declar că am luat cunoştinţă de prevederile din Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și declar în mod explicit și îmi dau acordul în vederea prelucrării datelor cu caracter personal în scop contractual.
Cookies
Acest site foloseşte cookies, pentru o mai bună experiență a navigării. Continuarea navigării implică acceptarea lor.
Cookie-urile sunt utilizate pentru a adapta conținutul site-ului nostru la preferințele dumneavoastră, precum și pentru a optimiza utilizarea site-ului și pentru a crește confortul dumneavoastră. Cookie-urile ne permit să identificăm computerul sau dispozitivul dvs. mobil pentru a afișa pagini web personalizate, pentru a crea rapoarte și statistici de vizualizare care ne ajută să înțelegem modul în care clienții noștri utilizează site-ul web și, în consecință, ajută administratorul să îmbunătățească site-ul web, structura și conținutul acestuia.
Conținutul modulelor cookie nu permite identificarea utilizatorului. Prin intermediul modulelor cookie nu se prelucrează sau stochează date cu caracter personal.
Cookie-urile pe care le folosim sunt sigure pentru dispozitivele dumneavoastră. Mai exact, nu este posibil să pătrundă în dispozitivele dvs. prin intermediul cookie-urilor viruși sau alte programe software sau malware nedorite.
Informaţiile prezentate aici au scopul de a informa utilizatorul despre cookie utilizate de site-ul nostru..
Aceste cookie-uri pot proveni de la următorii terţi: Adwords, Doubleclick.net, Google Analytics, Google.com.
“Cookie”-urile au rolul de a facilita livrarea serviciilor folosite de utilizator de internet, precum personalizarea anumitor setări.
Cookie este un fişier stocat pe orice dispozitiv cu acces la internet (computer, telefon mobil, tableta etc.) şi este instalat automat de către un web-server prin intermediul unui browser.
“Cookie”-urile nu conţin programe, viruşi sau spyware şi nu pot accesa informaţiile de pe hard disk. Cookie-urile nu solicită informaţii cu caracter personal şi nu identifică personal utilizatorii de internet.
“Cookie” conţine informaţii care fac legătura între utilizatori şi un anume website. Dacă un computer accesează acel web-server din nou, acesta poate citi informaţia deja stocată şi se comportă în consecinţă: încarcă mai repede imaginile, reține preferințele de limbă, etc.
Dezactivare Cookie – Cont Google
Alegeți setările de confidențialitate care vi se potrivesc și primiți mementouri ca să le verificați periodic.
Activați sau dezactivați cookie-urile
Pentru a folosi Contul Google într-un browser (de exemplu, Chrome sau Safari), activați cookie-urile, dacă nu sunt activate deja.
Important: dacă primiți mesajul că cookie-urile sunt dezactivate, este nevoie să le activați pentru a vă folosi contul.
În Google Chrome
- Pe computer, deschideți Chrome.
- În dreapta sus, dați clic pe Mai Multe Mai multeși apoi Setări.
- În partea de jos, dați clic pe Avansate.
- Sub „Confidențialitate și securitate”, dați clic pe Setări privind conținutul.
- Dați clic pe Cookie-uri.
- Aici aveți următoarele opțiuni:
- activați cookie-urile: Lângă „Blocate”, activați comutatorul;
- dezactivați cookie-urile: dezactivați opțiunea Permite site-urilor să salveze și să citească datele asociate cookie-urilor.
- Aflați cum să modificați setările privind cookie-urile în Chrome.
În alte browsere
Pentru instrucțiuni, consultați site-ul de asistență al browserului dvs.
De ce sunt utile cookie-urile
- Cookie-urile sunt fișiere create de site-urile pe care le vizitați. Acestea vă ușurează experiența online salvând informații de navigare. Cu ajutorul cookie-urilor, site-urile pot:
- să vă mențină conectat(ă);
- să memoreze preferințele dvs. pentru site-uri;
- să vă ofere conținut relevant la nivel local.
- Cookie-urile sunt folosite pentru a îmbunătăți serviciile.
Remediați problemele
Dacă nu vă puteți folosi Contul Google și primiți mesajul că cookie-urile sunt dezactivate, urmați pașii de mai sus pentru a activa cookie-urile, apoi încercați să vă conectați din nou.
Dacă primiți în continuare un mesaj de eroare, iată câteva posibile soluții. Încercați fiecare soluție, apoi conectați-vă.
- Deschideți o nouă fereastră a browserului.
- Ștergeți memoria cache și cookie-urile browserului.
- Navigați în privat.
- Modificați setările de confidențialitate ale browserului.
Preferințe de consimțământ în această pagină
Puteți personaliza preferințele de consimțământ pentru navigarea personalizată în această pagină, astfel.
Cookie-urile sunt fișiere create de site-urile pe care le accesezi. Acestea îți îmbunătățesc experiența online salvând informații despre accesare. De exemplu, cu ajutorul cookie-urilor, poți rămâne conectat(ă) la contul tău pe site-uri, ți se salvează preferințele privind site-urile și ți se oferă conținut relevant la nivel local.
Cookie-urile necesare sunt necesare pentru a activa funcțiile de bază ale acestui site, cum ar fi furnizarea de autentificare securizată sau ajustarea preferințelor dvs. de consimțământ. Aceste cookie-uri nu stochează date de identificare personală.
Cookie-urile funcționale ajută la îndeplinirea anumitor funcționalități, cum ar fi partajarea conținutului site-ului web pe platformele de rețele sociale, colectarea de feedback și alte funcții terțe.
Cookie-urile analitice sunt folosite pentru a înțelege modul în care vizitatorii interacționează cu site-ul web. Aceste cookie-uri ajută la furnizarea de informații despre valori precum numărul de vizitatori, rata de respingere, sursa de trafic etc.
Cookie-urile de performanță sunt folosite pentru a înțelege și analiza indicii cheie de performanță ai site-ului web, ceea ce ajută la furnizarea unei experiențe de utilizator mai bune pentru vizitatori.
Cookie-urile de publicitate sunt folosite pentru a oferi vizitatorilor reclame personalizate pe baza paginilor pe care le-ați vizitat anterior și pentru a analiza eficacitatea campaniilor publicitare.
Avantajele acestui tip de pregătire